Нова превара трговаца у Србији
Брза пошта не би смела да узима пакет од физичког лица који не жели да остави контакт податке, каже наш саговорник
Брза пошта не би смела да узима пакет од физичког лица који не жели да остави контакт податке, каже наш саговорник
Када би сваки члан четворочлане породице дневно 200 пута повукао воду из водокотлића, у пуној кади се купао сваки дан по пет пута, исто толико пута дневно се туширао, и када би уз то дневно прали по пет машина веша и исто толико пута укључивали машину за суђе, не би у свом стану потрошили 368,24 кубика воде колико је на рачуну на име утрошка добила Београђанка Маријана Вучинић. Њен јулски рачун за Инфостан, управо због толиког утрошка воде, премашује 35.000 динара. Исто тако прошле су и њене комшије из зграде у београдској Улици цара Душана. На жалбе су им из Инфостана прво поручили да ће исправити, а потом да ипак плате, па ће им одбијати од следећих рачуна.
Није случајно што је међу српским потрошачима хит техника и електроника купљена у Мађарској, нити то што се доносе пуне торбе гардеробе из Турске или се масовно сипа гориво у Босни.
Кад мајстора нема довољно, поправке су најскупље. Неки су тако овог лета и по 200 евра плаћали замену трансформатора на клима уређају. По новом Закону о заштити потрошача, који ће се тек наћи пред посланицима Скупштине, мајстори ће за све поправке скупље од 5.000 динара морати да издају предрачун и могу да почну да раде тек када добију писмену сагласност.
Национална организација потрошача Србије одржала је фокус групу организовану у оквиру пројекта „Развој партнерства између цивилног друштва и пословног сектора“ који финансира Шведска агенција за међународну развојну сарадњу (СИДА) и Балканска мрежа за развој цивилног друштва (БЦСДН), који се спроводи кроз ConWeb мрежу националних организација потрошача у југоисточној Европи коју, поред НОПС-а чине Центар за заштиту потрошача Црне Горе (ЦЕЗАП) и Организација потрошача Македоније (ОПМ).