Трговци користе бесмислена стручна мишљења да оправдају одбијање рекламација потрошача
Ко неправилно хода, сам је крив ако се на патикама појави било какво оштећење након неколико месеци коришћења и нема право да се жали на квалитет?!
Ко неправилно хода, сам је крив ако се на патикама појави било какво оштећење након неколико месеци коришћења и нема право да се жали на квалитет?!
Од ког тренутка "качења" цена имате попуст?
Све већи број потрошача јавља се са приговорима у којима наводе „да купују производе ван пословних просторија од регистрованог правног лица (путем друштвених мрежа) али да се производ испоручује путем курирске службе, од стране физичког лица, а не од фирме од које је потрошач наручио производ“. За све наведено, потрошачи су приложили и доказе. Такође, поред приговора ове врсте чести су и приговори да регистровани трговци траже да се унапред уплати износ на рачун приватног лица како би испоручили производ, а не на текући рачун правног лица, како и предвиђа Закон.
Национална организација потрошача Србије (НОПС) наставила је са акцијом евидентирања трговаца који не послују у складу са Законом о електронској трговини. Овога пута фокус је на фејсбук и инстаграм профилима међу којима има највише трговаца који се баве продајом обуће, одеће, суплемената и додатака исхрани, парфема, итд.
Потрошачи у Србији исте производе плаћају, чак и дупло скупље, него комшије у региону. Овакве цене зидају трговински ланци малопродајним маржама на робу, које су у нашој земљи знатно више него у региону.