Онлајн куповина олакшава живот, али и ту има проблема: Која су права потрошача?
Београд -- Онлајн трговина у Србији доживела је експанзију током пандемије коронавируса.
Београд -- Онлајн трговина у Србији доживела је експанзију током пандемије коронавируса.
Клијенте појединих банака у Србији последњих недеља непријатно су изненадила обавештења да су уведене нове таксе.
У јеку сезоне годишњих одмора и припрема за одлазак на летовање, по навици посежемо за активирањем различитих роминг пакета услуга, а поучени најчешће лошим искуствима када након летовања добијемо од оператора знатно увећан рачун.
Према проценама удружења потрошача, дневно је за основне животне намирнице потребно око две хиљаде динара, без тог износа не вреди ни улазити у самоуслугу, кажу потрошачи. Цене готово неприметно расту, па је тако од почетка године месо поскупело у просеку 25 одсто.
Ово је позив за инспекције да појачају надзор и да се више укључе ванредне контроле - поготово кад је реч о храни, да не бисмо долазили у ситуације да бележимо повећано присуство супстанци које ту ни не треба да се налазе, рекао је Младен Алфировић из Националне организација потрошача Србије поводом повлачења из промета сладоледа са количином етилен оксида изнад дозвољених граница.