Када корисник плаћа раскид уговора са оператером
У НОПС-у истичу како неке компаније не дају потрошачима довољно информација о раскиду уговора и упорно покушавају да наплате све претплате до истека обавеза
У НОПС-у истичу како неке компаније не дају потрошачима довољно информација о раскиду уговора и упорно покушавају да наплате све претплате до истека обавеза
Поводом више приговора потрошача о СМС обавештењима које примају на приватне бројеве телефона а тичу се обавештења о вакцинацији, обавештавамо вас да наведене поруке стижу на основу препоруке Владе свим мобилним операторима у Србији да свим својим корисницима шаљу овакве поруке.
Ускоро ће само производи који испуњавају специфичне захтеве енергетске ефикасности моћи да се нађу на тржишту. Прописи који одређују захтеве еко-дизајна за телевизоре, машине за судове и веш, фрижидере и замрзиваче, климе, као и “сет топ бокс” уређаје, у процесу су доношења.
Поскупљења су честа претходних недеља, али оно што збуњује купце су велике разлике у ценама истих производа. Наиме, крајњи цех зависиће и од тога где шта купујете. Шта све утиче на крајњу цену и зашто робу плаћамо скупље од земаља у окружењу.
У питању је грубо кршење Закона о заштити потрошача, с обзиром да је од куповине прошло свега месец дана, а да је терет доказивања несаобразности на трговцу у првих шест месеци од куповине. Доводи се у питање како и на који начин је трговац утврдио да је производ “технолошки исправан”. Оваквим штурим образложењем трговаца долази се до закључка да је трговац хтео по сваку цену да одбије рекламацију потрошача, без ангажовања било које акредитоване лабораторије која би својим стручним мишљењем дала адекватан одговор и утврдила евентуални узрок несаобразности.