Поново се актуелизује питање заменских путовања и враћања новца потрошачима који због епидемиолошких мера нису могли у периоду 2020. или 2021. године да реализују путовање. Сходно Уредби донетој пролећа 2020. године, путници који нису искористили заменско путовање, предвиђено је било да новац могу добити до 15. јануара 2022. године. У новембру 2021. године доноси се нова Уредба са циљем да се претходна обавеза поврата новца пролонгира, односно да се нужно не реализује јануара месеца 2022. године, већ се као крајњи рок наводи јануар 2023. године. Доношењем овакве Уредбе на предлог ресорног Министарства трговине туризма и телекомуникација, у оквиру којег делује и Сектор за заштиту потрошача, намеће се питање, шта је конкретно учињено како би се допринело заштити права и интереса потрошача у овом случају?