24. 11. 2024.

Према законом дефинисаној процедури, Теленор или било који други оператор (давалац броја) нема право да одбије пренос броја у другу мрежу ако је корисник измирио сва дуговања до дана раскида уговора.

Разлози због којих би оператор могао да одбије пренос броја јасно су дефинисани правилником о преносивости броја.

Оператор (давалац броја) може да одбије захтев за пренос броја ако је:

  • захтев за пренос броја нетачан или непотпун;
  • нерегистрован припејд претплатник;
  • утврђено да постоје неиспуњена доспела дуговања претплатника, укључујући све обавезе које проистичу из претплатничког уговора услед превременог раскида уговора према оператору (даваоцу броја).

Имајући у виду бројне приговоре корисника у вези са одговорима Теленора, овим путем позивамо Министарство трговине, туризма и телекомуникација као и Регулаторну агенцију за електронске комуникације и поштанске услуге - РАТЕЛ да се јавно огласе по овом питању и тиме ставе тачку на разноразна тумачења која су се претходних дана појавила у вези са поскупљењем услуге, односно правима корисника Теленора који због тога желе да раскину уговор.

Више информација о преносивости броја у мобилним мрежама можете пронаћи на:

http://www.prenesibroj.rs/Uputstvo_NPT_sr_l.pdf

https://www.ratel.rs/sr/page/prenos-broja

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS