Према законом дефинисаној процедури, Теленор или било који други оператор (давалац броја) нема право да одбије пренос броја у другу мрежу ако је корисник измирио сва дуговања до дана раскида уговора.
Разлози због којих би оператор могао да одбије пренос броја јасно су дефинисани правилником о преносивости броја.
Оператор (давалац броја) може да одбије захтев за пренос броја ако је:
- захтев за пренос броја нетачан или непотпун;
- нерегистрован припејд претплатник;
- утврђено да постоје неиспуњена доспела дуговања претплатника, укључујући све обавезе које проистичу из претплатничког уговора услед превременог раскида уговора према оператору (даваоцу броја).
Имајући у виду бројне приговоре корисника у вези са одговорима Теленора, овим путем позивамо Министарство трговине, туризма и телекомуникација као и Регулаторну агенцију за електронске комуникације и поштанске услуге - РАТЕЛ да се јавно огласе по овом питању и тиме ставе тачку на разноразна тумачења која су се претходних дана појавила у вези са поскупљењем услуге, односно правима корисника Теленора који због тога желе да раскину уговор.
Више информација о преносивости броја у мобилним мрежама можете пронаћи на: