19. 04. 2024.

У последње време, а нарочито од почетка пандемије, достава хране на кућну адресу је постала изразито популарна. Све већи број потрошача користи услуге неке од водећих служби за доставу хране. Јављају нам се потрошачи са примедбама на начин на који се храна пакује и транспортује од ресторана до ваших врата. У наставку, у целости преносимо искуство потрошача који нам је писао. Каква су ваша искуства и сматрате ли да би храна која се доставља на овај начин морала бити херметички затворена или посебно обезбеђена?

„Ради се о достави хране из ресторана преко Волта и Глова. Приметио сам велику мањкавост у пословању.

Ради се о томе да храну коју поручите спакује ресторан и потом долази курир из ове или оне доставе и доноси вам поруџбину.

Начин на који је спакована храна је проблем. Спакована је без икаквог обезбеђења у кутију, дакле курир ако је зао може да отвори кутију или кутије и да поједе пола или пљуне или ко зна шта треће да уради - остављам вам на машту.
И то вероватно нико не би приметио.

Ја сам зимус писао Волту о овом проблему и поготово у време Ковида храна се разноси олако и доноси тако у папирнатој кесици, било да је поруџбина 500 или 5.000 дин.

Молио сам их да уведу безбедносне мере типа да се херметички затвори посуда са храном или стави нека папирна пломба тако да се види ако је неко чепркао по храни.

Они су само одговорили у оном корпо фазону, Проследићемо нашем агенту ваш предлог, хвала вам што сте нам писали, ценимо коментаре наших клијената... и ништа.“

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS