Лажне распродаје, иста цена одеће од прошлогодишње сезоне, велика разлика у ценама истих одевних предмета у различитим бутицима, квалитет ни приближан ономе у европским градовима... са свим тим суочава се купац у Србији, који углавном није едукован о својим правима, што трговцима омогућава да послују са превисоким маржама.
До великих варијација у ценама, према речима повртара је дошло због тога што је род значајно премашио потребе тржишта, па се тако у Лесковцу у хипермаркетима краставац продаје за 24 динара, а код регионалних продаваца од два до пет.
Цена поврћа на путу од Београда до унутрашњости Србије се повећа и чак 25 пута!Јаког сунца се треба чувати, а то се посебно односи на децу. Решење је крема са добрим заштитним фактором, али нека истраживања показују да ни креме нису сасвим безазлене. Због тога при избору треба бити опрезан.