Србија и даље без ефикасне колективне заштите потрошача
Србија и даље без ефикасне колективне заштите потрошача – у Нацрту измена и допуна Закона о парничном поступку ни речи о колективној тужби
Србија и даље без ефикасне колективне заштите потрошача – у Нацрту измена и допуна Закона о парничном поступку ни речи о колективној тужби
У циљу што ефикаснијег прикупљања података неопходних за израду научноистраживачког рада и докторске дисертације, молимо Вас да попуните следећу анкету. Циљ анкете је да се одреде карактеристике квалитета свињског меса које највише утичу на избор потрошача при куповини свежег меса, као и карактеристике квалитета свињског меса које најмање утичу на избор потрошача при куповини свежег меса.
ИКЕА позива све купце који поседују тањире, чиније и шоље ХЕРОИСК или ТАЛРИКА да престану да их користе и да контактирају компанију ИКЕА како би им био надокнађен пун износ.
Мајстори су дужни да за своје радове и поправке обезбеде потрошачима гаранцију од две године. Рачун је доказ да је занатлија у том периоду одговоран за пружену услугу и грађани могу да је рекламирају ако нису задовољни. Уколико мајстор не испуњава ову обавезу или неосновано скрати рок гаранције, потрошачи могу да га пријаве тржишној инспекцији.
Деценију раније просечна потрошачка корпа у Србији, по методологији Министарства трговине, вредела је непуних 40.000 динара и просечној плати је недостајало 190 динара да је намири.