Како трговци прате купце
„Гардијан“ открива шта све трговци бележе о потрошачу и како те податке користе.
„Гардијан“ открива шта све трговци бележе о потрошачу и како те податке користе.
Заштиту потрошача у Србији требало би унапредити, а један од начина је увођење мреже тела за вансудско решавање потрошачких спорова, што би омогућило брже и јефтиније решавање њихових проблема, указали су учесници пројекта „Јачање заштите потрошача” који финансира ЕУ.
Кусур не узимате, јер вам метал буши џепове. Када вам касирка каже да нема да вам врати ситно, није вам важно – за те паре ионако ништа не може да се купи. Међутим, када вам зафали једно јаје или када хоћете да проверите када стиже аутобус јер се “кувате” на станици, схватите да 10 динара уопште нису за бацање.
Хлеб и житарице наши потрошачи, према подацима Еуростата, плаћају чак 36 одсто мање од просечног Европљанина. Недостаје само податак о просечној плати, кажу потрошачи.
Представници организација за заштиту потрошача тврде да ће домаћи произвођачи све теже налазити место у малопродајним објектима у власништву „Агрокора”.