Вести

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS

Јачање заштите потрошача у Србији

Током епидемије повећана је куповина преко интернета, а расте и број притужби потрошача, бележи Национална организација потрошача Србије. Упозоравају на велики број трговаца који на интернету раде на црно. Како да их препознају грађани, а како их откривају инспекције и које ризике носи куповина на интернету код нерегистрованог трговца?

Када би сваки члан четворочлане породице дневно 200 пута повукао воду из водокотлића, у пуној кади се купао сваки дан по пет пута, исто толико пута дневно се туширао, и када би уз то дневно прали по пет машина веша и исто толико пута укључивали машину за суђе, не би у свом стану потрошили 368,24 кубика воде колико је на рачуну на име утрошка добила Београђанка Маријана Вучинић. Њен јулски рачун за Инфостан, управо због толиког утрошка воде, премашује 35.000 динара. Исто тако прошле су и њене комшије из зграде у београдској Улици цара Душана. На жалбе су им из Инфостана прво поручили да ће исправити, а потом да ипак плате, па ће им одбијати од следећих рачуна.