Вести

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS

Јачање заштите потрошача у Србији

Национална организација потрошача Србије (НОПС) је у оквиру програма “Унапређење система заштите потрошача и подизање свести јавности о правима потрошача за регион Београда” одржала информативни догађај на тему “Одговорност продавца за несаобразност робе уговору и комерцијална гаранција – појам и разлике”.

Пре мање од месец дана Влада Србије усвојила је предлог закона о заштити потрошача који ће донети новине, јер ће се њиме исправити сви уочени недостаци постојећег закона. То значи да више за мајсторске услуге нећете плаћати паушално, када је рачун већи од 5.000 динара, а и понуда производа телефонским путем биће регулисана ако закон заживи.

У циљу што ефикаснијег прикупљања података молимо Вас да попуните следећу анкету. Циљ анкете је да се одреди задовољство потрошача корисника електричне енергије.

Мајстори више неће моћи да наводе једну цену за свој рад приликом уговарања посла, а по завршетку да испоставе вишеструко увећан рачун