Права потрошача и шопинг преко интернета: Купцима сметају дуго чекање и лош квалитет технике
Епидемија кроонавируса и ванредно стање, које је у Србији било на снази готово два месеца, значајно је променило начин живота и рада у целој земљи.
Епидемија кроонавируса и ванредно стање, које је у Србији било на снази готово два месеца, значајно је променило начин живота и рада у целој земљи.
Европска комисија тврди да је прекршена Директива о путовањима и да су се државе оглушиле о препоруку да ваучере нуде на добровољној бази, а не да их обавезно уручују у случају да путовање није реализовано.
Цене заштитних маски на почетку епидемије је била класичан пример профитерства у Србији и уколико се та ситуација понови, ми ћемо позвати грађане да бојкотују оне трговце који подигну цене маски на непримерен ниво, каже за Нова.рс Горан Паповић из Националне огранизације потрошача Србије. Он истиче да је сигурно да је и држава током ванредног стања могла да пропише да цена маски буде нижа него што је прописала.
Светски познати ланци „Зара” и „Х&М” најављују прелазак на онлајн продају како би санирали огромне губитке изазване пандемијом.
Центар за европске политике предложио увођење институције која би боље решавала проблеме купаца. – У Министарству трговине кажу да тај посао већ ради 27 удружења.