Треба ли Србији потрошачки омбудсман
Центар за европске политике предложио увођење институције која би боље решавала проблеме купаца. – У Министарству трговине кажу да тај посао већ ради 27 удружења.
Центар за европске политике предложио увођење институције која би боље решавала проблеме купаца. – У Министарству трговине кажу да тај посао већ ради 27 удружења.
Неколико потрошача се јавило Удружењу за заштиту потрошача Војводине и изразило негодовање због услова наградног такмичења, организованог од стране ТЦ "Променада" под називом "Куповина се награђује 13. - 30.6.2020. - поклон картице од 5.000 динара".
Национална организација потрошача Србије (НОПС) реализује, у сарадњи са независном продукцијом "NEWS MEDIA", емисију "БАРКОД" која се емитује на Радио телевизији Србије. На каналу РТС-а можете погледати неколико емитованих епизода.
Откако у Србији постоји Закон о заштити потрошача, који регулише права и обавезе и трговаца и купаца и утврђује правила понашања између тих учесника на тржишту, потрошачи су у много бољој ситуацији него раније.
Цене роба и услуга у Србији су 2019. години биле на нивоу од 57 одсто просека Европске уније, односно роба је била јефтинија за 43 одсто од европског просека, показују подаци европске статистичке агенције Евростат.
То би била добра вест да наш бруто домаћи производ по становнику није био чак 59 одсто мањи од просечног у ЕУ.