Приватне трговачке марке освајају полице
Удео ових производа у укупној трговини износи више од 30 одсто у 17 земаља Европске уније, а највећи раст забележен је у Аустрији која купцима нуди чак 45 одсто ПЛ артикала
Удео ових производа у укупној трговини износи више од 30 одсто у 17 земаља Европске уније, а највећи раст забележен је у Аустрији која купцима нуди чак 45 одсто ПЛ артикала
Резултати испитивања показали су да марка, као и састав производа за сунчање нису од великог значаја за кориснике, док с друге стране цена има значајан утицај приликом одабира производа од стране корисника. Такође, према мишљењу корисника однос цена-квалитет производа за сунчање није задовољавајући, што са друге стране може да се образложи куповном моћи, односно стандардом живота грађана.
Обавештење за потрошаче