18. 07. 2024.

Летња туристичка сезона је на измаку и као сваке године у ово време, бележимо већи број жалби путника.

Шта треба да знате ако се нађете у сличној ситуацији, односно ако сматрате да услови смештаја по квалитету не одговарају оном што је уговорено?

Неопходно је реговати на лицу места на начин да се може утврдити садржина пригвора и све примедбе на које као потрошач указујете!

Приговор се улаже представнику агенције и/или власнику објекта у писменој форми или слањем е-маила агенцији која је организатор путовања. У случају оправдане жалбе, представник агенције је дужан да реагује на лицу места и обезбеди вам адекватан смештај, а ако то није у могућности из било ког разлога, по повратку са путовања имате право да захтевате рефундацију новчаних средстава. Рефундација је могућа само у случају да постоје докази о којима смо говорили на почетку текста, одосно да сте указали на пропусте одмах након што су уочени и да исти нису отклоњени до краја путовања.


У целости вам преносимо негативно искуство потрошача у вези са туристичким аранжманом у месту Неи Пори, Грчка. Организатор путовања је туристичка агенција Хеллена травел:

Била сам са мужем и децом у Грчкој, Неи Пори. Уплатили смо апартман, који није ни налик оном који су нам приказали у агенцији.

БЕЗБЕДНОСТ

Када смо усли у апартман и видели  да нам је безбедност угрожена, пошто улазна врата и када се закључају могу да се отворе само додиром на иста, (а дошла сам са двоје мале деце), контактирали смо нашег представника.

Понела се крајње непрофесионално, дрско, арогантно, нељубазно и за сваку примедбу није имала други одговор сем : "Зашто се нисте добро информисали пре доласка?" Побегла је од нас без довиђења, здраво или неког сличног поздрава. Од тада се више  није појавила и рекла је да ми више немамо нашег представника. А касније је написала како смо “грактале” на њу.

Безабедност која је на првом месту је била и најугроженија, због несигурних врата, а преградни део између наше терасе и суседне је од дрвене ограде коју и мало дете мозе да пређе. А у  суседном двокреветном студију су биле смештене минумим 4 особе сумњивог изгледа.

Због тога смо све вредније ствари морали да носимо са собом на плажу.

Што се тиче даље безбедности, штекери и утичнице су биле изломљене и прилепљене ханзапластом.

Ограда на тераси је била обмотана жицом, због распаднутости.

Видевши све ово због великог страха за нашу безбедност, исто вече бисмо се вратили назад, али смо дошли са пријатељима, још три породице (који су били смештени у истој вили и истом спрату),  па смо због тога остали.

НЕЧИСТОЋА АПАРТМАНА

Следећа ствар је нечистоћа апартмана , као да није очишћен од почетка сезоне.

Испред улазних врата од апартмана су се налазили џакови за смеће, које није редовно одношено и ужасно се осећало.

ДОТРАЈАЛОСТ

Орман са изваљеном ладицом (слика у прилогу)

Висећи елемент који је неупотребљив и распаднут (слика у прилогу)

Светла у кухињи није ни било нити има предвиђено место за исто.

На сајту пише да апартмани на последњем спрату на ком смо и били , имају директан поглед на море, који ми нисмо имали, већ са бочне стране, а директан поглед је био на дискотеку, из које се чула прегласна музика до 2 сата после поноћи. Нисмо ни ми ни деца могли да спавамо.

Врата од вц-а нису могла да се затворе, већ је било убачено неких чепова од флаша у рагасто да би уопште имала функцију. Врата од собе нису могла да се затворе због кревета на другој страни исте собе. Врата од терасе нису могла да се отворе од кревета, због премалог простора.

ЈЕДАН ОД НАЈВЕЋИХ ПРОБЛЕМА ЈЕ БИО НЕДОСТАТАК ВОДЕ. И то у вечерњем пероду где је вода долазила између 10:00 и 10:30. Било је периода и у току дана да воде једва да има или је уопште нема. Код нас у апартману је вода долазила најкасније јер испод нас у истој вертикали су се прали судови из ресторана поред. Довијали смо се како да се туширамо.

Супруг се десет дана туширао испред виле на тушу хладном  водом. Деца и ја смо се туширали водом из флаша (равно праисторији).

У кухињи када је било воде била је само врућа.

Решо је био са две рингле од којих је само једна радила, што је такође речено представнику агенције, која није ништа решила, а рекла је да ће све решити.

Улазак у вилу је једино био изводљив кроз  два бутика који се налазе на две различите стране. Један је бутик гардеробе , други обуће. На уласку је писало “не уносити песак у бутик” , а да притом не може другим путем да се прође. Поред самих врата виле се налази огроман отпад који је ту стајао све време.

Апартман не слици не личи ни на једну слику коју смо видели на сајту приликом уплате аранжмана, што такође документујем сликама.

Били смо смештени у апартману бр. 14 . На вратима апартмана је фломастером писало 14.

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS