Европа забринута због све више хемикалија у играчкама
Последње истраживање показало да је од 11 контролисаних узорака играчке „слајм” у шест пронађена висока концентрација опасне супстанце.
Последње истраживање показало да је од 11 контролисаних узорака играчке „слајм” у шест пронађена висока концентрација опасне супстанце.
Свака трећа рекламација у куповини односи се на обућу, а купци се највише жале да трговци не прихватају рекламације. Проверавали смо да ли су купци објективни, али и чија је реч последња када се одлучује да ли ће се рекламација уважити.
Провокативни слоган и дизајн амбалаже немачког произвођача напитака недвосмислено асоцирају на недозвољене супстанце, упозоравају стручњаци.
Нема индиција да је на пијаци лошија ситуација него у тржним центрима, кажу у Министарству трговине. – Ни роба угледних брендова више не подразумева квалитет.
У ЕУ на листи расхода храна је тек на трећем месту, већи део новца одлази на комуналије и превоз, показује извештај Евростата.