Шта поручује реклама за енергетско пиће „кокс”
Провокативни слоган и дизајн амбалаже немачког произвођача напитака недвосмислено асоцирају на недозвољене супстанце, упозоравају стручњаци.
Провокативни слоган и дизајн амбалаже немачког произвођача напитака недвосмислено асоцирају на недозвољене супстанце, упозоравају стручњаци.
Нема индиција да је на пијаци лошија ситуација него у тржним центрима, кажу у Министарству трговине. – Ни роба угледних брендова више не подразумева квалитет.
У ЕУ на листи расхода храна је тек на трећем месту, већи део новца одлази на комуналије и превоз, показује извештај Евростата.
Да ли је храна која се производи без хемикалија неопходна или је реч о помодарству? Организам ће унети све потребне нутријенте и ако се хранимо конвенционално произведеним намирницама.
"ИКЕА позива све купце који су купили ГЛИВАРП продуживи сто беле боје, високи сјај, да престану да користе овај производ и да контактирају са компанијом ИКЕА како би проблем био решен.