Како је криза променила навике потрошача
Трговачке марке купују се двоструко више, готово трећина промета код највећих трговаца оствари се на акцијама, а купци више нису лојални само једном ланцу.
Трговачке марке купују се двоструко више, готово трећина промета код највећих трговаца оствари се на акцијама, а купци више нису лојални само једном ланцу.
Куповна моћ грађана Србије константно опада без било каквих назнака да ће се стање ускоро поправити, показују подаци Националне организације потрошача Србије, док се трговци не жале и још виде своју рачуницу.
На акцијским снижењима могуће је уштедети, али је опрез неопходан јер се под наводном распродајом купцима често пласирају лажи.
Само за најважније животне потребе просечној породици у Србији потребно је најмање 120.000 динара, двапут више од износа просечне потрошачке корпе за домаћинство. Тако показује рачуница Националне организације потрошача Србије, а знају и наши џепови. С тих 120.000 динара могу се платити рачуни, намирнице, школски прибор и најважније дечје потрепштине, односно обезбедити живот.
Стање у декларисању прехрамбених производа на тржишту Србије је хаотично, а тренутна законска регулатива отвара могућности за бројне манипулације, изјавили су Тањугу представници потрошачких удружења, од којих се неки залажу и за доношење посебног закона о декларисању.