субота август 18 , 2018

"ЛАВ" наградна игра као позитиван пример

За разлику од "Фриком"-а и начина реализације његове наградне игре, о чему смо обавестили јавност и покренули одговарајуће акције код надлежних органа, од Carlsberg Srbija д.о.о. из Челарева, произвођача ЛАВ пива смо 05.06.2009. добили опширну информацију приређивању наградне игре у периоду од 8. јуна до 8. октобра 2009. године.

Опширније: "ЛАВ" наградна игра као позитиван пример

 

ДРЖАВНИ МОНОПОЛ НА ШТЕТУ ПОТРОШАЧА

Национална организација потрошача Србије изражава снажан протест новим потезом демонстрације моћи и монополског понашања од стране државе. Ново повећање цене горива, којим је укупно повећање цена у протеклих месец дана достигло 10%, не може се правдати растом цена на светском тржишту. Нафтни деривати у нашој земљи убедљиво су најскупљи у окружењу, па чак скупљи и од неких далеко развијених земаља.

Опширније: ДРЖАВНИ МОНОПОЛ НА ШТЕТУ ПОТРОШАЧА

 

ФРИКОМ поново продаје неважеће штапиће

НАЦИОНАЛНА ОРГАНИЗАЦИЈА ПОТРОШАЧА СРБИЈЕ - НОПС позива потрошаче на БОЈКОТ „ФРИКОМ" сладоледа због преварне и обмањујуће маркетиншке кампање у којој се потрошачи позивају да купују сладоледе „ФРИКОМ" како би учествовали у наградној игри која заправо није ни почела јер се још увек продају производи - сладоледи са штапићима који су били валидни у прошлогодишњој наградној игри и не важе у најављеној наградној игри.

Опширније: ФРИКОМ поново продаје неважеће штапиће

   

Није сваки мед сладак

МЕД је ароматичан, сладак, природни производ који стварају пчеле у свом организму од сакупљених сокова медоносних биљака.

Као лако сварљива енергетска храна (100 гр меда даје око 330 калорија) мед се препоручује спортистима, возачима и тешким физичким радницима. Поред тога, његови састојци повољно утичу на стварње и повећање броја црвених крвних зрнаца - те је мед одлична храна за децу, старије особе и реконвалесценте.

Опширније: Није сваки мед сладак

 

Кренуо Потрошачки караван

Почетком априла кренуо је на свој пут Потрошачки караван "Упознај своја потрочашка права". Погледајте распоред гостовања на интернет страници посвећеној овом догађају: http://www.potrosac.rs/

   

Страна 145 од 152

Consumers International

ImageНезависна глобална кампања гласа за потрошаче.

Са преко 220 организација чланица у 115 земаља.

Медији о нама

ImageMишљења, коментари...

Како нас медији коментаришу. Шта мисле о нашој организацији, шта нам предлажу, шта нам замерају

Издаваштво

ImageИздавачи и потрошачи

Овде можете преузети комплетне публикације о витаминима, сладоледима, адитивима...