Компанија Фереро покренула је рекламну кампању у покушају да убеди потрошаче да њихови производи, на челу са нутелом, нису канцерогени и да су безбедни.
Европска комисија представила је 10. јануара мере за јачање заштите електронских личних података Европљана што би, на велику жалост маркетинг компанија и оглашивача, могло да ограничи циљани маркетинг. Главни елемент овог текста, који би заменио садашњу директиву о електронској приватности, представља начело "претходног пристанка" потрошача за свако могуће коришћење података.
Да ли грађане Босне и Херцеговине, Србије и Хрватске очекују више цене горива, животних намирница, комуналија...
Око 20 одсто кафе на тржиште стиже нелегално, а велики проблем је и што мањи произвођачи, да би оборили цену, у кафу додају различите сурогате и варају потрошаче.