Вести

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS

Јачање заштите потрошача у Србији

Гасна криза као да тек почиње да нас стиже. Није било довољно смрзавања протеклих дана, те су предстваници власти похитали да нас „угреју“ најавом повећања цена гаса. Делује нестварно, али у Србији све је могуће.

Национална организација потрошача Србије је уз адекватну помоћ Удружења корисника мобилних телефона Србија (http://www.facebook.com/group.php?gid=51299263768), успела да потрошачима врати оно што им припада.

Поводом обавештења, односно "подсећања" Мобилне Телефоније Србије о искоришћавању бесплатних порука, НОПС обавештава јавност о следећим чињеницама.
Приликом куповине одређених промотивних пакета, МТС као и други оператери на подручју наше земље имају обавезу да јасно упознају потрошача са свим елементима од значаја за прихватање понуде. Дакле, уколико потрошач није добио званичну информацију да бесплатне поруке важе до одређеног периода, самим тим ова одлука је ништавна.

С обзиром на велики број оштећених потрошача Србије поводом укидања бесплатних порука, упутили смо хитан захтев МТС-у ка стављању ван снаге ове одлуке. Преносимо захтев у целини:

Поводом објављене информације o "одлуци Савета министра да ограничи марже производа на 8%", у дневном листу "Блиц" од 25.12.2008. године НОПС одлучно демантује такву вест.