28. 04. 2024.

На основу бројних приговора потрошача поводом промене услуге Box пакета, Удружење за заштиту потрошача Војводине обратило се предузећу Телеком Србија са захтевом за изјашњење.

Како наводе у свом допису, Телеком Србија је 30.06.2014. године на својој интернет страници објавио информацију о промени услова у оквиру постојећих и увођењу нових Box пакета, а што је у складу са одредбама Закона о заштити потрошача и Закона о електронским комуникацијама, односно чиме су испоштовани начин и рок за обавештавање потрошача о променама цена и комерцијалних услова уговора.

Такође, како се наводи у изјашњењу, у Општим условима за пружање услуга у јавној мобилној и фиксној телекомуникационој мрежи, Телеком Србија задржава право да измени цене услуга и/или друге комерцијалне услове, а са чиме су се потрошачи сагласили приликом закључивања Уговора (стваљањем свог потписа).

Правни тим Удружења за заштиту потрошача Војводине размотрио је све околности наведеног случаја и дошао до закључка да, с обзиром на то да је промена у пакету услуга само делимична и односи се на измену садржаја бесплатних минута, док су остале услуге из пакета остале неизмењене или измењене у корист потрошача, мишљења смо да потрошачи немају ваљан правни основ за једнострани раскид уговора са мобилним оператером Телеком Србија.

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS