Зашто плаћамо рачуне и кад раскинемо уговор са оператором
Да ли се може сматрати непоштеном пословном праксом то што нам телекомуникационе компаније наплаћују услуге и после превременог раскида уговора?
Да ли се може сматрати непоштеном пословном праксом то што нам телекомуникационе компаније наплаћују услуге и после превременог раскида уговора?
Резултати анкете „Утицај друштвених мрежа на навике потрошача“
Резултати анкете „Утицај друштвених мрежа на навике потрошача“
1173 учесника анкете објављене на сајтовима и Фацебоок страници.
81% испитаника је активно на 1-2 друштвене мреже и прате до 50 страница.
Путем друштвених мрежа купује 56% зато што тако штеде новац и време.
12% прати трендове и купује на друштвеним мрежама артикле који су популарни.
Оно што је забрињавајуће је да је 32% приликом куповине добило несаобразан или погрешан артикал и нису могли да га замене тј. врате.
Цене роминга у региону, за Србију, Црну Гору, БиХ и Македонију, биће поново снижене од 1. јула, изјавио је данас Тањугу директор Регулаторна агенција за електронске комуникације (РАТЕЛ) Владица Тинтор и подсетио да је пре око три године потписан споразум између те четири земље о примени посебних цена за роминг.