27. 11. 2024.

 

Фалсификовани комплети прве помоћи на којима пише "Галеника" масовно се продају у Новом Саду и другим градовима Србије.

Пошто ти пакети изгледају идентично као прави, а грађани не могу да их отворе и виде шта је унутра, често наседну и купе баш тај пакет у ком се не налази ништа друго, осим папирних марамица и вате, наводи "Ало".

Такво искуство имала је и Новосађанка Г. Н, која каже да је доживела прави шок када је отворила пакет с медицинским средствима за прву помоћ, и то у моменту када јој је био преко потребан. Са све логом и адресом фирме, пакет је споља изгледао идентично оном који производи "Галеника", а који је био део обавезног програма за сваки аутомобил, али унутра није било ничега.

"Дете ми се повредило, ја брже-боље у ауто по прву помоћ јер ништа друго тог момента нисам имала. Отворила сам ‘стерилне газе’ и ‘компресе’, а у пакетићима сам, уместо газе, затекла паковање обичних марамица које су биле увијене у убрус. Онда сам отворила завој, кад тамо у кесици обична вата, такође умотана у убрус. Шокирала сам се", наводи она.

Како каже, онда се запитала шта би радила да је њена невоља била још већа.

"Шта да је, не дај боже, дошло до неке саобраћајке у недођији? Како бисмо помогли повређеном с овим пакетом прве помоћи? Где ће душа овим нељудима који пакују пакет за прву помоћ?", написала је Г. Н. на свом Фејсбук профилу, где је и поставила фотографије лажног пакета прве помоћи и свега што је тамо затекла.

У "Галеници" кажу да су они видели фотографије и да су згрожени. Наводе и да тај пакет нема никаве везе с њиховим фирмом, као и да ће поднети кривичну пријаву против Н. Н. лица због злоупотребе њиховог имена и бренда.

"Тај комплет нема никаве везе с нама, жртве смо фалсификатора који могу да наруше наш углед. Доказ за то је што је тај спорни пакет са слике произведен у марту, а ни ‘Галеника а. д.’ ни ‘Галеника фармација’ ове године уопште нису производиле пакете прве помоћи", навели су из те фирме.

Извор: 021

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS