27. 11. 2024.

 

Увек сте се питали како онолико много производа високог калоријског садржаја заврши у вашој корпи? Consumer Reports даје опис три трика, утврђених на основу различитих истраживања, који се користе у маркетима.

1. Бесплатни узорци

На основу истраживања утврђено је да они потрошачи који уживају у испробавању бесплатних узорака у маркетима, пет пута чешће купују исте производе у односу на потрошаче који одбијају бесплатне узорке, наводи се у истраживању Универзитета у Вирџинији.

Како се наводи, разлог се обично огледа у чињеници да је „особа која нам је дала узорак била толико фина и просто не желимо да је изневеримо“.

2. Ликови из цртаћа

Истраживање тима Њансинк је утврдило да је поверење потрошача у одређењу марку порасло за 16% када је лик са кутије житарица гледао директно у потрошаче.

3. Купони за слатке грицкалице

Такође, Центар за урбане здравствене политике и истраживања из Филаделфије је утврдио да су купони повећали продају слатких грицкалица и то чак 6 пута.

Дакле, поштовани потрошачи, приликом куповине обратите посебну пажњу шта вреба са рафова.

Слика преузета са Consumer Reports.

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS