Увек сте се питали како онолико много производа високог калоријског садржаја заврши у вашој корпи? Consumer Reports даје опис три трика, утврђених на основу различитих истраживања, који се користе у маркетима.
1. Бесплатни узорци
На основу истраживања утврђено је да они потрошачи који уживају у испробавању бесплатних узорака у маркетима, пет пута чешће купују исте производе у односу на потрошаче који одбијају бесплатне узорке, наводи се у истраживању Универзитета у Вирџинији.
Како се наводи, разлог се обично огледа у чињеници да је „особа која нам је дала узорак била толико фина и просто не желимо да је изневеримо“.
2. Ликови из цртаћа
Истраживање тима Њансинк је утврдило да је поверење потрошача у одређењу марку порасло за 16% када је лик са кутије житарица гледао директно у потрошаче.
3. Купони за слатке грицкалице
Такође, Центар за урбане здравствене политике и истраживања из Филаделфије је утврдио да су купони повећали продају слатких грицкалица и то чак 6 пута.
Дакле, поштовани потрошачи, приликом куповине обратите посебну пажњу шта вреба са рафова.
Слика преузета са Consumer Reports.