Уколико вам се деси да банкомат не исплати новац, а рачун вам ипак буде задужен, проблем би по правилу требало да решите за дан.
Када се деси да на банкомату не подигнете новац а добијете обавештење да је обављена исплата или то видите на изводу, потребно је да што пре поднесе рекламацију.
Новац који вам је скинут са рачуна а није исплаћен биће враћен на рачун након решене рекламације. Крајњи рок за пријаву је, у зависности од банке, од 30 дана од датума задужења, колико је у Рајфајзен банци, 45 дана у Комерцијалној и Интеза банци, док је у Еуробанци чак 90 дана. Што пре пријавите, то ће пре бити исправљена грешка.
– Рекламацију грађанин може да поднесе лично у најближој експозитури банке, или позивом контакт центра. Уколико се клијент обрати банци телефоном, после тога је у обавези да у експозитури банке попуни предвиђени образац за рекламацију – каже за “Блиц” Ирена Јевтић, директор сектора Комерцијалне банке.
Без обзира на то да ли је спорна трансакција настала на банкомату матичне банке или неке друге банке, рекламација се подноси банци која је издала картицу.
– У случају да је реч о другој банци, они шаљу захтев за повраћај новца клијента банци где се догодио проблем и та банка онда клијенту исплаћује новац на текући рачун. Ако се то догодило у матичној банци, клијент одмах може да уђе у експозитуру, пријави шта се догодило и најкасније у року од 24 сата новац ће бити доступан на текућем рачуну – објашњавају у Еуробанци.
Ако се то деси у иностранству, рок за решење рекламације је 45 дана.
2.000 динара за лажну рекламацију
Када се након пажљивих и детаљних провера установи да је клијент ипак подигао новац са банкомата, а поднео је рекламацију у којој тврди да није подигао новац, то се сматра неоправданом или неоснованом рекламацијом која се плаћа око 2.000 динара.
Извор: Блиц