29. 11. 2024.

 

Да би привукли муштерије пијачни продавци се довијају на све начине да заинтересују муштерије како би пазарили баш код њих, па тако све чешће постављају “слогане” на своје тезге поред воћа и поврћа како би их привукли.


Тако, можете да пазатите парадајз који нема “оно”, проверите да ли је лубеница слађа од прве љубави, печурке које су толики свеже да су “бране сутра”.


– Дођу потрошачи и питају, шта је то “оно” што парадајз нема, јер их сам тај слоган асоцира на разне ствари. А, ми заправо рекламирамо парадајз који нема бели корен у себи, нити жиле, који је укусан и меснат. За брескве и кајсије смо имали слоган “много сам слатка”. На тај начин се трудимо се да нам потрошачи приђу, купе и увере се у наш квалитет – каже продавац Душан Стајић који продаје на пијаци Бајлони.

Ту су и брескве под именом “мед” са алузијом да су слатке, као и грожђе које је се нуди на пробу као “Најслађа од Гроцке”.

На пијаци “Ђерам” једна тезга мами потрошаче са натписима: печурке “бране јуче”, “бране данас” и “бране сутра” – јер су те су најсвежије.

Извор: 24сата

 

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS