05. 05. 2024.

 

Словеначка компанија „Дрога Колинска” у најновијој кампањи за паштете „аргета” потурила је лажне слике мајки из целог региона које одобравају да њихова деца једу овај намаз!


Наиме, портал Витки гурман открио је да су слике које се налазе на званичном сајту бренда „Аргета” у ствари фотографије које су купљене преко интернета и немају никакве везе са женама које на поменутом сајту поручују мајкама из целог региона да је њихова паштета здрава и добра за децу, те да су намаз „одобриле маме”.
Уз слике насмејаних жена, маркетиншки магови ставили су изјаве „мајки” из разних градова бивших југословенских република које своје породице хране овим производом.
„Када је мој муж код куће, више пута погледа у фрижидер и намаже себи паштету на хлеб. Затим се ‘аргете’ прихватим и сама, а на крају је себи намажу и деца”, изјавила је „лажна” Селма Муратовић из Сарајева. Сличну изјаву има и измишљена Мартина Арсовска из Скопља: „‘Аргета’ ми се јако свиђа јер се лепо маже и угодног је мириса. Мој омиљени укус је пикант, а деца обожавају укус јуниор пица.”

 


Само неколико сати након што се прича раширила по друштвеним мрежама, словеначка компанија је уклонила лажњаке са сајта и најавила да ће већ од данас да ставља слике правих мајки. Међутим, да ствар није тако проста, већ да је у питању озбиљно кршење закона, потврђује и Горан Паповић, председник Националне организације за заштиту потрошача.
– Таква врста лажи је кажњива законом, јер се потрошачи доводе у заблуду. То је злоупотреба и наш став је да такве произвођаче, али и маркетиншке агенције и медије који пуштају такве рекламе, треба најоштрије казнити – указује Паповић.

Већ једном повукли рекламе!

Познатом произвођачу месних прерађевина ово није први пут да прави рекламни пропуст. Наиме, у јулу прошле године „Дрога Колинска” морала је, после интервеције Заштитника грађана, да уклони рекламне паное у земљи јер је неукусним хумором грубо вређала достојанство жена. Словеначка компанија се тада извинила женама због некоректне рекламе према нежнијем полу, јер је на њиховим билбордима поред слике паштете писало муж, фудбал и жена, где је реч жена прецртана уз поруку “Без непотребног, ужитак је савршен”.

Извор: Ало!

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS