18. 04. 2024.

Најновији случај грубог кршења Закона о заштити потрошача и Закона о оглашавању односи се на промотивну акцију светски познате трговине "Кика".

Протеклих дана примећена је рекламна кампања под називом: Ноћна куповина.

 

10% попуста - 100% обмане потрошача"Кика је у Београду припремила велику акцију за све своје верне потрошаче 10.06.2010.године - попуст од 10% на сав асортиман у периоду од 18:00-20:00 сати"

Да ли, поштовани идејни творци ове преваре, мислите да је некаква звездица након знака узвика довољан разлог да оправдате своју лошу намеру.

Наравно да није. Овим сте показали да немате нимало поштовања према српским потрошачима, који ће вам својим даљим активностима показати шта мисле о оваквим "акцијама".

Ми, међутим, овде нећемо стати. Поднели смо пријаву тржишној инспекцији због повреде:

 

Закона о оглашавању, члан 4:

„Огласна порука мора да буде истинита, потпуна и одређена, и да садржи податке који су поуздани и искуством потврђени, односно у којој нису изостављени подаци који су од значаја за стицање праве представе о предмету оглашавања."


Као и Закона о заштити потрошача, члан 46:

„Информације и подаци о својствима производа и услуга или условима продаје морају бити тачне, потпуне, основане, недвосмислене, јасне и благовремене."

У наредним данима можете очекивати неке друге потрошаче у свом објекту.

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS