Вести

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS

Пошта Србије упозорава грађане на нову превару

"Пошта Србије" упозорава на нову превару грађана - тзв. фишинг мејлове у којима се тражи уплата новца путем платних картица, а злоупотребљено је име и логотип овог јавног предузећа.

Јавном предузећу „Пошта Србије” пријављен је нови покушај злоупотребе логотипа и имена Поште Србије којим се грађанима лажним мејловима сугерише да треба да изврше одређену уплату у циљу испоруке извесне пошиљке.

У питању је фишинг превара (покушај крађе података грађана) – мејлови стижу са адреса и садрже линкове ка страницама које нису у власништву Поште Србије, а на којима се тражи уплата новца путем платних картица. Грађанима саветујемо да буду опрезни, да не отварају линкове у примљеним мејловима и да не уносе своје податке, наводи се у саопштењу Поште.

Поново скрећу пажњу да Пошта Србије на овај начин не комуницира са корисницима и да уколико добију мејлове или поруке сличне садржине не поступају на начин како се тражи од њих.

За едукацију, додатне информације и пружање помоћи грађанима уколико имају било какве недоумице, доступна је страница Онлајн безбедност на корпоративном сајту Поште Србије https://www.posta.rs/cir/online-bezbednost/tipicne-onlajn-prevare.aspx

Контакт центар Поште Србије на бројевима телефона 0700 100 300 и 011 3607 788, на располагању је, такође, радним данима од 8 до 20 часова и суботом и недељом од 8 до 15 часова.

Случај је пријављен Националном ЦЕРТ-у Републике Србије, навели су из Поште.

Извор: Н1