23. 04. 2024.

У складу са савременим светским трендовима, на полицама Универекспорт продавница у будућности цене неће бити штампане, већ дигиталне.

Тиме се рад запослених умногоме олакшава, целокупан процес постаје бржи и ефикаснији по потрошаче, а укупно задовољство обављеном куповином знатно веће, саопштавају из ове компаније.

Електронске цене су већ заживеле у малопродајном објекту у Пупиновој палати, а како кажу у "Универекспорту", намера им је да у већини својих продавница уведу електронске односно дигиталне цене уз помоћ којих ће процес куповине бити лакши и бржи, а ажурирање и примена акцијских цена функционисати једноставно - на један клик.

Цене се ажурирају аутоматски из "централе", па је корелација између полице и касе тренутна и апсолутна. Већа је и флексибилност у дизајну етикета, а реакција на промене и потребе тржишта готово моментална.

Осим тога, потрошачи у објекту имају и посебну додатну могућност. Једним кликом, на савременом екрану могу потражити жељени артикал, цену, саму позицију, као и проверити његову доступност.

Електронске цене су значајан корак за наше тржиште, али и за природу. У складу са еколошким тенденцијама и "зеро пејпер" политиком, овакав начин обележавања цена производа драстично смањује потрошњу папира и тиме доприноси очувању природе. Универекспорт је и на овај начин још једном показао дубоку посвећеност позитивним променама, иновацијама на тржишту, као и очувању животне средине − истичу у компанији.

Извор: mojnovisad.com

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS