29. 11. 2024.

НАЦИОНАЛНА ОРГАНИЗАЦИЈА ПОТРОШАЧА СРБИЈЕ - НОПС позива потрошаче на БОЈКОТ „ФРИКОМ" сладоледа због преварне и обмањујуће маркетиншке кампање у којој се потрошачи позивају да купују сладоледе „ФРИКОМ" како би учествовали у наградној игри која заправо није ни почела јер се још увек продају производи - сладоледи са штапићима који су били валидни у прошлогодишњој наградној игри и не важе у најављеној наградној игри.

Организацијама потрошача, чланицама НОПС-а, стижу многобројни позиви обманутих потрошача који су купили сладоледе са добитним штапићима, не знајући да су у питању штапићи који су били валидни у прошлогодишњој наградној игри, јер организатор - „ФРИКОМ" није обавестио јавност да су у продаји прошлогодишњи штапићи а ни како изгледају нови. Потрошачи који су контактирали „ФРИКОМ" како би подигли награду, од њих су добили одговор да су то неважећи штапићи јер је наградна игра завршена.

На овај начин, и поред упозорења упућеном „ФРИКОМ"-у од стране НОПС-а, трећу годину заредом наставља се довођење потрошача у заблуду јер преварна маркетиншка кампања, својим недостатком информација, очито има задатак само да наведе потрошаче да купују „ФРИКОМ" сладоледе а не да учествују у наградној игри како гласи њихова кампања.

Јавно позивамо Тржишну инспекцију да забрани спровођење маркетиншке кампање и спречи довођење потрошача у заблуду, а Санитарну и Пољопривредну инспекцију да провере када су произведени „ФРИКОМ" сладоледи који се тренутно налазе у продаји, као и њихову здравствену исправност, јер на декларацији стоји само крајњи рок употребе који је на многим „ФРИКОМ" сладоледима нечитљив.

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS