НАЦИОНАЛНА ОРГАНИЗАЦИЈА ПОТРОШАЧА СРБИЈЕ - НОПС позива потрошаче на БОЈКОТ „ФРИКОМ" сладоледа због преварне и обмањујуће маркетиншке кампање у којој се потрошачи позивају да купују сладоледе „ФРИКОМ" како би учествовали у наградној игри која заправо није ни почела јер се још увек продају производи - сладоледи са штапићима који су били валидни у прошлогодишњој наградној игри и не важе у најављеној наградној игри.
Организацијама потрошача, чланицама НОПС-а, стижу многобројни позиви обманутих потрошача који су купили сладоледе са добитним штапићима, не знајући да су у питању штапићи који су били валидни у прошлогодишњој наградној игри, јер организатор - „ФРИКОМ" није обавестио јавност да су у продаји прошлогодишњи штапићи а ни како изгледају нови. Потрошачи који су контактирали „ФРИКОМ" како би подигли награду, од њих су добили одговор да су то неважећи штапићи јер је наградна игра завршена.
На овај начин, и поред упозорења упућеном „ФРИКОМ"-у од стране НОПС-а, трећу годину заредом наставља се довођење потрошача у заблуду јер преварна маркетиншка кампања, својим недостатком информација, очито има задатак само да наведе потрошаче да купују „ФРИКОМ" сладоледе а не да учествују у наградној игри како гласи њихова кампања.
Јавно позивамо Тржишну инспекцију да забрани спровођење маркетиншке кампање и спречи довођење потрошача у заблуду, а Санитарну и Пољопривредну инспекцију да провере када су произведени „ФРИКОМ" сладоледи који се тренутно налазе у продаји, као и њихову здравствену исправност, јер на декларацији стоји само крајњи рок употребе који је на многим „ФРИКОМ" сладоледима нечитљив.