Поштовани потрошачи,
Више вас нас је контактирало са питањима у вези са наградом игром „Зајечарско - отвори и освоји“, а чија је реализација стопирана. У плану је било да се наградна игра реализује у периоду од 13.4. до 10.5.2020. године путем амбалаже бренда „Зајечарског пива“ и за ту прилику на тржишту се нашла читава серија посебно обележене амбалаже која на себи садржи основна правила и инструкције за учешће у наградној игри.
Будући да је иста отказана, потрошачи се питају да ли су на овај начин доведени у заблуду у случају да се одлуче за куповину производа због учешћа у наградној игри . Због свега наведеног, обратили смо се организатору наградне игре и том приликом добили одговор у ком се, између осталог, наводи: „С обзиром на тренутну ситуацију где нам је најважније да будемо солидарни и останемо код куће, обавестили смо потрошаче да се Зајечарско наградна игра у трајању од 13.4. до 10.5. неће одржати и да су самим тим кодови који се налазе на промотивним паковањима неважећи. Будући да нам је здравље и сигурност потрошача од највишег значаја, као друштвено одговорна компанија, придржавамо се свих мера безбедности“.
Такође нам је саопштено да тренутно нема техничких могућности за повлачење са тржишта посебно обележене серије амбалаже, те да ће прва следећа серија садржати специјалне стикере преко штампаног обавештења о наградној игри. Такође, на основу наше иницијативе, из компаније су предузете додатне активности у циљу потпуног и благовременог информисања потрошача путем аутоматског одговора на смс поруку са броја који је био предвиђен за слање специјалних кодова, путем званичног цалл центра, њеб сајтова, штампаних и електронских медија као и онлине платформи за комуникацију са потрошачима.
Мишљења смо да су предузете мере довољне како би се отклонила сумња да се у отказивању наградне игре могу пронаћи елементи непоштене пословне праксе, односно обмањујућег пословања. Позивамо и остале компаније на тржишту које због новонасталих околности уводе промене у начину пословања, а које могу имати утицаја на економске одлуке потрошача, да предузму свеобухватне мере у циљу потпуног и правовременог информисања својих купаца.