Овом приликом позивамо Регулаторну агенцију за електронске комуникације (РАТЕЛ) и Министарство трговине туризма и телекомуникација (МТТТ) да се хитно огласе поводом „рата“ саопштењима који данима траје између државне компаније Телеком Србија (Супернова) и компаније Унитед Медиа (УМ), а на штету потрошача који (не) желе да раскину уговоре.
Повод за спор, који се данима води преко медија, је престанак сарадње и укидање канала УМ-а корисницима Телекомовог бренда Супернова.
Права потрошача у овој ситуацији регулисана су у неколико Закона, па тако они који су такве законе усвојили и надлежни су за контролу њихове примене имају законску обавезу да исте тумаче и својим грађанима саопште како да поступе у новонасталој ситуацији. Ћутањем се отвара простор за разна тумачења, која не доприносе решавању проблема.
Организације за заштиту потрошача, након укидања колективне тужбе, немају капацитет, а ни инструменте да заштите на стотине хиљада потрошача у Србији, који су директно погођени овим проблемом и неће бити кишобран Министарству у чијој је надлежности колективна заштита потрошача.
Подсећамо их на члан 90. Устава Србије који каже „Република Србија штити потрошаче. Посебно су забрањене радње усмерене против здравља, безбедности и приватности потрошача, као и све нечасне радње на тржишту.“