Министарство трговине и услуга, Привредна комора Србије и дневни лист Привредни преглед организоваће у понедељак 15. децембра у 20 часова у Југословенском драмском позоришту свечану доделу признања ”Најбоље из Србије 2008”. У акцији која се одржава пети пут, биће додељено укупно 18 статуа и 12 плакета за најбоље робне и корпоративне брендове. Методологија и критеријуми за пријаву и одабир брендова су ове године били иновирани, тако да су у избору најбољих одлучујући утицај имали тржишно-финансијски подаци и истраживање ставова потрошача, које је спровела агенција ГФК. ”Акција је усмерена на промоцију вредности домаће привреде, брендова и тржишног начина размишљања, а награђени су и страни брендови и компаније које допринсе развоју српске привреде”, навео је министар трговине и услуга др Слободан Милосављевић. Специјална петогодишња награда додељена је компанији Књаз Милош а.д. за бренд Књаз Милош. У категорији робе широке потрошње прву награду за робни бренд добила је Апатинска пивара – Јелен пиво, а за корпоративни бренд Бамби Банат за бреnд Бамби. У категорији трајних потрошних добара прва награда за робни бренд је додељена Фармакому из Шапца за Блек хорс, а за корпоративни бренд компанији Симпу из Врања. У категорији производна добра – прва награда за робни бренд додељена је Инстиуту за ратарство и повртарство за бренд НС семе, а као најбољи корпоративни бренд проглашен је НИС ад. За најбољи робни бренд у категорији иновација изабран је путнички пнеуматик Сигура компаније Тигар Тајерс, а за најбољи локални бренд вино Тријумф подрума Александровић из Тополе. Најбољи страни корпоративни бренд међу компанијама које послују у Србији је Месер Техногас, најбољи бренд по мишљењу потрошача је Кока кола компаније Кока Кола Хеленик из Земуна. У категорији услуга најбољи корпоративни бренд је мтс - Телекома Србије. Ове године додељује се статуа и за најбољи лични бренд у функцији промоције Србије - Новаку Ђоковићу и специјална награда за Фонд др Зоран Ђинђић. Са поносом истичемо свог члана жирија, који је и уручио награду по мишљењу потрошача (на основу истраживања ГФК) - Горан Паповић, потпредседник НОПС-а.