28. 11. 2024.

Захваљујемо се свим компанијама које су нам до сада упутиле информацију о својој помоћи и вредности помоћи коју су издвојиле за угрожене у поплавама које су задесиле Србију и уништиле многе домове и животе.

Удружење потрошача је, са своје стране, урадило оно што је могло.
Сваки грађанин је, са своје стране, урадио колико је могао и, за људе којима је помоћ потребна, нема великих или малих помоћи – свака је огромна, ако се мери срцем и савешћу.

Ови трагични догађаји ујединили су потрошаче и компаније којима потрошачи праве профит, у једној речи: солидарност.

Не желећи да издвајамо појединачне или колективне донације, не желећи да посредујемо у промоцији различитих помоћи, не желећи да издвајамо и случајно заборавимо некога, најљубазније молимо компаније, велике и мале, које послују у Србији, да скину Удружење потрошача са мејлинг листе за ПР текстове о њиховој помоћи угроженима и да, уместо тога, свако од нас наставља да – помаже. Не хвалећи се.

Корпорације помажу, појединци помажу, сви помажемо и – то је у реду.
И једино што нам је чинити.

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS