Саопштење за потрошаче: Промена услуге Box пакета
Како наводе у свом допису, Телеком Србија је 30.06.2014. године на својој интернет страници објавио информацију о промени услова у оквиру постојећих и увођењу нових Box пакета, а што је у складу са одредбама Закона о заштити потрошача и Закона о електронским комуникацијама, односно чиме су испоштовани начин и рок за обавештавање потрошача о променама цена и комерцијалних услова уговора.
Такође, како се наводи у изјашњењу, у Општим условима за пружање услуга у јавној мобилној и фиксној телекомуникационој мрежи, Телеком Србија задржава право да измени цене услуга и/или друге комерцијалне услове, а са чиме су се потрошачи сагласили приликом закључивања Уговора (стваљањем свог потписа).
Правни тим Удружења за заштиту потрошача Војводине размотрио је све околности наведеног случаја и дошао до закључка да, с обзиром на то да је промена у пакету услуга само делимична и односи се на измену садржаја бесплатних минута, док су остале услуге из пакета остале неизмењене или измењене у корист потрошача, мишљења смо да потрошачи немају ваљан правни основ за једнострани раскид уговора са мобилним оператером Телеком Србија.