По новом ЗЗП, уређен је део који се односи на рекламације потрошача на купљену робу. Наиме, купац је тај који бира како жели да његова рекламација буде решена: а) оправком, б) заменом, ц) умењењем цене или д) повратом новца, односно, раскидом уговора.
Међутим, Хенди има своје решење: Упитником који потрошач пријављује рекламацију и и изражава своју вољу за врстом решења, већ првом ставком, онемогућава потрошачу да направи избор: два потпуно различита начина решавања рекламације, оправка и замена, стављене су на исто место, чиме је је потрошачко право потпуно обесмишљено!
И раније је велики број притужби потрошача стизао до нас баш на рачун Хендија, те је тако доспео и на „Црну листу” трговаца који не испуњавају или отежано испуњавају потрошачка права.
Потрошачима скрећемо пажњу да пажљиво читају оно што потписују и попуњавају, а посебно им скрећемо пажњу на право доношења личне одлуке о решењу рекламације у првих 6 месеци, важи за сву робу купљену од дана примене новог ЗЗП, 22. септембра 2014.
И, запамтите: на формулару који морате попунити приликом рекламације, врсте решавања рекламације морају бити строго одвојене, како бисте могли да бирате једну од 4 опције. Јер, веома лако, неки несавесни трговац може да споји или изостави неки од начина.
Уколико наиђете на сличан проблем, јавите се нама.