На основу резултата, а као што се јасно види и на дијаграму, преко 80% потрошача се противи увођењу акциза.
Највећи проценат потрошача изјавио је да их могућност увођења оваквих акциза љути (и то чак 22,34%), док је и одређен број (26,42%) потрошача изјавио да их брине да овакве мере могу утицати на додатно повећање трошкова за храну и напитке.
Потрошачи су такође истакли да се ове мере највероватније уводе како би се смањио дефицит и повећао приход за државу, међутим и поред ове чињенице чак 58,63% потрошача признало је да би конзумирали мање опорезованих производа.
Поред свега већ наведеног потрошачи су такође изјавили да сматрају да би увођење акциза на одређене прехрамбене производе значајно утицало на њихову финансијску ситуацију, куповну моћ породице, буџет породице за намирнице, али и понашање људи и њихове навике у исхрани.
На основу мишљења анкетираних потрошача може се извести закључак да потрошачи сматрају да породице не могу да приуште још један терет на потрошачку корпу.