27. 11. 2024.

Национална организација потрошача Србије (НОПС), у сарадњи са својом регионалном чланицом, Удружење за заштиту потрошача Војводине (УЗПВ), је у периоду 2013. – 2014. година евидентирала, обрадила и решила преко 9.000 приговора потрошача са територије Војводине, али и осталих делова Р. Србије.

Анализом евидентираних приговора, који се односе на конкретне робе и услуге, као и на одређене трговце, долази се до занимљивих података. Након вишегодишње појаве, да потрошачи у Србији највише жалби имају на квалитет обуће и одеће, у току 2014. године прво место по броју жалби преузимају информациона и комуникациона опрема, а тесно их прате услуге мобилне телефоније.

Уколико се детаљно размотре категорије, увиђа се да потрошачи најчешће рекламирају телефоне, лаптопове и таблете, али и проблем са претплатом за мобилну телефонију.

Занимљив је податак да сва три мобилна оператера у Србији из године у годину бележе повећање броја приговора.

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS