Организација потрошача тражи прекршајне налоге за трговце
Паповић сматра да се по продавницама налази мали број инспектора и да ће НОПС веома брзо покренути прекршајне налоге, пре свега за прекршаје који су евидентни.
"У Закону о заштити потрошача у казненим одредбама постоји рецимо стотинак прекршаја, ми ћемо извући 10, 15, који су видљиви и доказиви. Рецимо – једна цена на рафу, друга на каси, налепнице, декларација неправилно написана, све што је доказиво ми ћемо тражити да се на основу Закона о заштити потрошача и закона о трговини санкционише и уведе прекршајни налог. Надам се да ће због тога трговци мало другачије понашати", рекао је Паповић.
Говорећи о проблемима са којима се купци сусрећу он је навео да се често дешава да имате једну декларацију на српском језику, а кад прочитате на енглеском видите да је састав сасвим другачији.
"Или купите рецимо ципеле или патике, произвођач је декларисао да је за мокро време, а код нас је само за суво. Дакле не можете да мењате декларацију произвођача јер после мора да се врати новац".
Он истиче да НОПС прати све могуће пријаве потрошача.
"Када је роба у питању нема више највише жалби на одећу или обућу, сада је мобилна телефонија на првом месту, услуге мобилних оператера и квалитет телефона, онда бела техника, па тек одећа и обућа. Невероватно је да се потрошачи сами за исту ствар више пута јављају", каже Паповић.
Извор: Н1