27. 11. 2024.

Преносивост броја у мобилној телефонији свакако је допринела развоју конкуренције у нашој земљи.

Главни циљ анкете је разумевање преноса броја у смислу обавештавања потрошача. Наиме, од увођења преносивости броја више није могуће знати у чијој мрежи се број налази само на основу позивног броја (060, 063, 064 итд).

Оператори мобилне телефоније у пакетима које нуде корисницима готово увек имају бесплатне позиве у оквиру своје мреже у односу на позиве према другим мрежама. Због тога корисника који позива број који је пре преноса био у истој (његовој) мрежи позив може да кошта више него што би га тај позив коштао да број није пренет, односно више није разговор у мрежи / није бесплатан. Подсећамо, до сада је ову могућност искористило готово 350.000 корисника услуга мобилне телефоније.

Молимо вас да попуните анкету у наставку.

Анкета

* Активност реализује Организација потрошача Крагујевац (чланица НОПС-а) у оквиру пројекта Саветовалиште за потрошаче за регион Шумадије и Западне Србије уз подршку Министарства трговине, туризма и телекомуникација.

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS