18. 07. 2024.

Преносивост броја у мобилној телефонији свакако је допринела развоју конкуренције у нашој земљи.
Главни циљ анкете је разумевање преноса броја у смислу обавештавања потрошача. Наиме, од увођења преносивости броја више није могуће знати у чијој мрежи се број налази само на основу позивног броја (060, 063, 064 итд).

1. Да ли знате да је омогућен пренос броја у другу мрежу мобилне телефоније?

а) ДА (3.552 – 93,6%)
б) НЕ (242 – 6,4%)

2. Да ли у свом тарифном пакету имате бесплатне разговоре у мрежи?

а) ДА (3.288 – 86,7%)
б) НЕ (506 – 13,3%)

3. Да ли познајете некога ко је променио мобилну мрежу/оператора?

а) ДА (3.371 – 88,9%)
б) НЕ (423 – 11,1%)

4. На који начин сте сазнали (ко Вас је обавестио)?

а) КОРИСНИК (2.531 – 66,7%)
б) ОПЕРАТОР (349 – 9,2%)
ц) НИКО (914 – 24,1%)

5. Да ли знате да ти разговори више нису бесплатни (нису разговори у мрежи), иако је позивни број остао исти?

а) ЗНАМ (2.600 – 68,5%)
б) НЕ ЗНАМ (1.194 – 31,5%)

6. Да ли сте проверавали своје месечно задужење, односно разговоре за које мислите да су разговори у истој мрежи?

а) ДА (1.488 – 39,2%)
б) НЕ (2.306 – 60,8%)

Укупно анкетираних: 3.794
Директно анкетираних потрошача: 2.290
Посредством сајтова и ФБ странице: 1.504

Активност реализује Организација потрошача Крагујевац (чланица НОПС-а) у оквиру пројекта Саветовалиште за потрошаче за регион Шумадије и Западне Србије уз подршку Министарства трговине, туризма и телекомуникација.

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS