Имајући у виду садржај одговора и фотографије из прилога и даље су нејасни разлози због којих је наведена компанија у случају бренда „Волим свеже млеко“ битне податке као што су проценат млечне масти и количина производа „сакрила“ стављајући исте на задњу страну амблаже свог бренда, а што није пракса када је реч о осталим брендовима млека из свог производног асортимана (погледати примере). Без намере да „доводимо у питање етичност пословања наведене компаније“ и „угрожавамо интересе великог броја домаћих произвођача“, а што нам компанија „Сомболед“ приписује у свом демантију, постављамо јасно питање наведеној компанији: Из којих разлога је код бренда „волим свеже млеко“ промењен изглед амбалаже на коју су потрошачи Сомболеда навикли? Пошто одговорни из компаније Сомболед тврде да се у овом случају не ради о обмани и злоупотребама навика потрошача, питамо се „о чему се ради“?
Како из компаније Сомболед наводе „да иста настоји да одговорним пословањем, како према потрошачима, тако и према кооперантима, постави пример у млечној индустрији“, потрошачи не сматрају да је смањење садржаја са 1,5l на 1450ml уз коришћење исте амбалаже уз остале „новине“ одговоран потез према потрошачима, а још мање „понашање за пример“ у млечној индустрији.