[КОЛЕКТИВНА ЗАШТИТА ПОТРОШАЧА] Хенди изменио записник о пријему рекламације!
Записник је био формулисан тако да је потрошачима било онемогућено да се прецизно изјасне да ли желе да се њихова рекламација реши оправком или заменом, већ су се ове 2 опције налазиле у оквиру истог поља, па је практично трговац уместо потрошача бирао да ли ће робу поправити или заменити у случају оправдане рекламације.
Након што је формално покренут поступак, компанија ХЕНДИ-ТЕЛ је званично обавестила подносиоца иницијативе и Министарство трговине, туризма и телекомуникација, које води поступак, да ће изменити спорни записник и том приликом доставила нови који ће се убудуће налазити на малопродајним местима ове компаније широм Србије.
На фотографијама можете видети исечке старог и новог записника и молимо вас да нам пријавите уколико вам приликом рекламације буде понуђен записник који изгледа другачије од “новог” са слике.
Стари:
Нови: