
Записник је био формулисан тако да је потрошачима било онемогућено да се прецизно изјасне да ли желе да се њихова рекламација реши оправком или заменом, већ су се ове 2 опције налазиле у оквиру истог поља, па је практично трговац уместо потрошача бирао да ли ће робу поправити или заменити у случају оправдане рекламације.
Након што је формално покренут поступак, компанија ХЕНДИ-ТЕЛ је званично обавестила подносиоца иницијативе и Министарство трговине, туризма и телекомуникација, које води поступак, да ће изменити спорни записник и том приликом доставила нови који ће се убудуће налазити на малопродајним местима ове компаније широм Србије.
На фотографијама можете видети исечке старог и новог записника и молимо вас да нам пријавите уколико вам приликом рекламације буде понуђен записник који изгледа другачије од “новог” са слике.
Стари:

Нови:
