За предати (регистровани) пртљаг, авио-превозилац је одговоран и ако није крив, изузев у случају да пртљаг има недостатак. За пртљаг који није предат (регистрован), авио-превозилац је одговоран само ако је крив.
Авио-превозилац одговоран је за уништење, губитак или оштећење пртљага до 1.131 специјалног права вучења (око 1300 евра).
У случају оштећења предатог (регистрованог) пртљага путник мора поднети жалбу у року од седам дана, а у случају кашњења пртљага у року од 21 дан, с тим што у оба случаја рок почиње да тече од дана кад је пртљаг предат путнику. Ако се рекламација не поднесе у наведеним роковима, тужба против превозника није допуштена, осим у случају преваре са његове стране.
Рекламација се подноси писмено и треба да буде уручена или послата у напред наведеним роковима.
Ако се рекламација не поднесе у напред наведеним роковима, тужба против превозника није допуштена, осим у случају преваре са његове стране. Овом конвенцијом није регулисан рок у коме превозник треба да одговори на рекламацију путника и да је реши.
Рок за подношење тужбе за накнаду штете суду износи две године од датума кад је ваздухоплов слетео или је требало да слети.