18. 07. 2024.

ПОТРОШАЧ ПИТА

Годинама користим услуге роминга док боравим у Црној Гори, али ове године сам имала баш лоше искуство.

Уплатила сам роминг пакет у трајању од десет дана и оператеру сам послала поруку са захтевом. Одговорили су ми да је захтев стигао и да ће ме обавестити, као и сваке године, када буде активиран. Ускоро ми је стигла порука да је роминг пакет активиран и да траје 10 дана. Више ме нису ништа обавештавали, па чак ни да је пакет истекао, када је прошло 10 дана, само су ми испоставили рачун од 12.500 динара без пореза. Претходних година сам увек од оператера добијала поруке које ме подсећају када истиче пакет, а посебно последњег дана да не бих ушла у скупљу тарифу. То је овог пута изостало, па ме занима да ли имам право да се жалим и да ли има шансе да рачун буде поништен?

 

 

Правни тим саветује:

Оператер није био у обавези да вас обавести када вам истиче пакет. У складу са наведеним, не постоји правни основ да не платите спорни рачун. Мишљења смо да је у конкретном случају потрошач упознат са свим предуговорним обавезама и условима коришћења пакета, а нарочито у погледу цене и периода важенја услуге. Самим тим, не постоји законска обавеза за трговаца да потрошача обавештава непосредно пред истек пакета, већ овај сегмент обавештавања спада у пословну политику трговца.

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS