Услед великог броја приговора потрошача у вези са оштећењем робе приликом испоруке робе путем курирске службе, имајте у виду следеће:
Прималац или друго лице које је овлашћено за пријем пошиљаке, треба одмах приликом уручења, а најкасније наредног радног дана, да рекламира пријем оштећене пошиљке или пошиљке са умањеном садржином. У супротном, право на накнадну штете ћете морати да остварујете у одговарајућем судском поступку.
Поштански оператор је дужан да се о основаности рекламације примаоца или овлашћеног лица изјасни у року од 8 дана од дана пријема рекламације.
Вреди знати и:
Уколико трговац робу доставља сопственим возилом ИМАТЕ ПРАВО, да робу прегледате пре него што потпишете да сте је примили у исправном стању - КОРИСТИТЕ ВАШЕ ПРАВО!
Поделите ову вест!