Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS

Јачање заштите потрошача у Србији

Бојкот пробудио свест потрошача ("Бизнис новине", 02.04.2008.)

Бојкот потрошача пробудио свест грађана

Позиву на десетодневно уздржавање од куповине основних прехрамбених производа одазвало се 83 одсто потрошача, док 11 одсто није учествовало, саопштила је јуче Национална организација потрошача Србије (НОПС), која је организовала бојкот.

 

Чланови НОПС-а оценили су да је бојкот успео

Анкету о резултатима ове акције су спровеле 33 чланице НОПС-а, у свим већим градовима Србије. Испред малопродајних објеката и пијаца анкетирано је укупно 3.667 грађана.

Истраживање је показало и да је 83 одсто потрошача чуло за бојкот, док 17 одсто није било упознато са том акцијом.

- Ово су неки незванични подаци до којих смо дошли, али имајући у виду да нисмо били у ситуацији да ангажујемо неку маркетиншку агенцију која би за нас спроводила ово истраживање на основу компетентних узорака, изнесени подаци нису сасвим релевантни. Сматрам да је ова акција само први корак нашег Удружења и требало је да допринесе буђењу свести потрошача за заштиту њихових интереса. Сигуран сам да ће сваки наш следећи подухват бити много организованији - рекао је Горан Поповић, председник НОПС-а.

 

"Бизнис новине" (02.04.2008.)