Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS

Јачање заштите потрошача у Србији

Потрошачи љути због поскупљења ("24 сата", 25.02.2008)

Потрошачи љути због таласа поскупљења

Национална организација потрошача Србије (НОПС), након реаговања бројних потрошача из целе земље, изражава велику забринутост због најновијег таласа поскупљења.

„НОПС не препознаје рационално објашњење да овлашћени државни орган повећава акцизе на нафтне деривате, не обавештавајући при том потрошаче за које ће то државне приоритете утрошити приходе од повећане акцизе" - каже се у саопштењу.

НОПС подсећа да је најпре 21. фебруара цена моторних горива повећана за шест одсто, а да је већ дан касније, док се први шок потрошача није ни стишао, поскупела путарина за чак 18 одсто.

„Још већи гнев потрошача од саме висине поскупљења изазива образложење да приходима од поскупљења треба да се намире неке међународне финансијске организације и инострани инвеститори... Готово лицемерно, па ма са чије стране и ма у име чега долазило" - констатује НОПС.

НОПС апелује на све актере, који су учествовали у доношењу одлука о овако исхитреним и великим поскупљењима, да хитно преиспитају своје одлуке, пронађу маневарски простор за одлагање или бар смање поскупљења.

24 сата" (25.02.2008.)