Вести

Претрага

Центар за европске политике

BEUC, The European Consumer Organisation

THE GLOBAL VOICE FOR CONSUMERS

Јачање заштите потрошача у Србији

У Србији почиње кампања о правима потрошача "Да куповина буде милина", чији је циљ едукација потрошача о правима како би им куповина била олакшана. Поступак рекламације је највећи проблем за потрошаче, јер трговци често не поштују законски предвеђен рок, кажу у Министарству трговине.

Крем сир Абц Класик хрватског произвођача Беље показао се најбољим на тесту словенске удруге за заштиту потрошача, и то у конкуренцији од десет сирних намаза код којих су се оцјењивале бројне њихове одлике, почевши од количине адитива, масноће, калција, бјеланчевина.

Лажне акције, различите цене на рафовима и касама као и наплаћивање масног папира приликом паковања сухомеснатих производа само су неке од цака помоћу којих трговци зарађују на рачун наивних потрошача.